Děti a rozhlasové vysílání
Blížící se stoleté výročí rozhlasového vysílání inspirovalo na začátku roku 2018 Radu k tomu, aby zadala zpracování výzkumu, který by zjistil, jaký vztah mají k rádiu současné děti a dospívající.
Studii připravila agentura IPSOS. Výzkum prokázal, že rozhlasové vysílání rozhodně není pro nejmladší generaci mrtvé médium. Většina dětských respondentů potvrdila, že rádio poslouchá, a to nejen např. při jízdě autem, kdy o zvolené stanici rozhodují rodiče, ale i ze svého vlastního zájmu. Rádio je oblíbenou kulisou při ranním vstávání, nebo naopak večer před usnutím. Dospívající rádi poslouchají rádio také při učení nebo při trávení volného času.
Jedním z cílů studie bylo zjistit, jaké jsou mezi dětmi oblíbené rozhlasové stanice. Děti zpravidla uváděly, že rozhodujícím kritériem, podle kterého volí rozhlasovou stanici, je hudba, kterou stanice nabízí. Pro mnohé jsou pak hlavním lákadlem konkrétního rádia oblíbení moderátoři.
Jakkoli v rámci výzkumu řada dětí deklarovala, že má ráda dětské stanice jako je Rádio Junior či Pigy, absolutní jedničkou se u této cílové skupiny posluchačů ukázala být Evropa 2. Za popularitou tohoto programu stojí jak atraktivní hudební nabídka, tak populární moderátoři.